Znak sprawy: ZSnr1.271.ZP.3.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych i kuchennych
do Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1
im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich, krajowy numer identyfikacyjny 76742800000, ul. ul. Leśna 17, 64510 Wronki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 540 213, e-mail , faks 672 540 213.
Adres strony internetowej (URL): www.szkolanalesnej.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.4) KOMUNIKACJA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkolanalesnej.edu.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo Pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Adres: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Leśna 17, 64-510 Wronki (sekretariat)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych i kuchennych do Internatu Technikum Nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
II.2) Rodzaj zamówienia:dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
18
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą artykułów żywnościowych i kuchennych, według grup od I do XVIII:
Grupa I – świeże owoce (CPV 15300000-1)
Grupa II – przetworzone owoce (CPV 15330000-0)
Grupa III – warzywa (CPV 15300000-1, 03212100-1)
Grupa IV – mrożonki (CPV 15330000-0) Grupa V – jaja (CPV 03142500-3)
Grupa VI – oleje roślinne (CPV 15421000-5)
Grupa VII – produkty przemiału ziarna, skrobi (CPV15600000-4)
Grupa VIII – różne produkty spożywcze (CPV:15800000-6, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15860000-4, 15890000-3, 15871200-6)
Grupa IX – ryby przetworzone i konserwowane (15200000-0, 15210000-3, 15234000-7, 15241000-9)
Grupa X – chleb i pieczywo (CPV 15810000-9, 15811100-6)
Grupa XI – produkty piekarskie (CPV 15812100-4)
Grupa XII – produkty mleczarskie (CPV 15510000-6, 15530000-2, 15540000-5, 15551000-5)
Grupa XIII – mięso wieprzowe, wołowe (CPV15000000, 15100000-9, 15111000-9, 15111200-0, 15113000-3) Grupa XIV – świeży drób (CPV 15112130-6, 15112300-9)
Grupa XV – wędliny wieprzowe, wołowe (CPV 15130000-8, 15131130-5, 15131200-7)
Grupa XVI – wyroby z drobiu (CPV 15131500-0)
Grupa XVII – przyprawy (CPV 15871000-4, 15872000-1)
Grupa XVIII – artykuły kuchenne (CPV 39222000-4,39223000-1)
Oferowane artykuły spożywcze i kuchenne muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia i do kontaktu z żywnością. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.Sukcesywną sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych i kuchennych w okresie od podpisania umowy do 31.12.2017 r. według grup wykazanych w załącznikach od 5 do 22
2.Dostawa będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem pracownika Internatu:
a)w ilościach określonych w zgłoszeniu,
b)w czasie określonym w zgłoszeniu,
c)dopuszcza się minimum 2-dniowe wyprzedzenie zamówienia,
d)w dniach od poniedziałku do soboty.
3.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Magazyn Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich ul. Leśna 17A, 64-510 Wronki (tel. 067 25 40 743).
4.Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy podane w grupach przez Zamawiającego są przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zostały opisane w SIWZ, we wzorze umowy (zał. 23) oraz formularzach ofertowych (zał. 5-22)
II.5) Główny kod CPV:15000000-8
Dodatkowe kody CPV:15000000-8, 15330000-0, 03212100-1, 03152500-3, 15421000-5, 15600000-4, 15800000-6, 15200000-0, 15810000-9, 15812100-4, 15510000-6, 15000000-0, 15112130-6, 15130000-8, 15131500-0, 15871000-4, 39222000-4
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający nie przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) Oświadczenie dotyczące powiązań kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ)
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI,
O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.Oświadczenie Wykonawcy określające wymogi jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty zgodnie z art. 52c ust.6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2015, poz 594 z późn. zmianami) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie, że Wykonawca posiada stosowne atesty lub świadectwa na artykuły żywnościowe dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.Oświadczenie W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, a w szczególności:
a)Aktualne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej, lub Inspekcji Weterynaryjnej, że Wykonawca podlega stałemu nadzorowi tej Inspekcji, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 z dnia 27 września 2006 roku, poz. 1225 z późniejszymi zmianami),
b)Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zezwolenie właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności pochodzenia zwierzęcego (zgodnie z ustawą
z 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego z późniejszymi zmianami) lub aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia
z późniejszymi zmianami).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz ofertowy (sporządzony według formularzy stanowiących załączniki nr od 5 do 22 do SIWZ). Formularz ofertowy należy sporządzić w oparciu o formularz cenowy Zamawiającego. W formularzu cenowym Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia wszystkich pozycji. Wycenione winny być wszystkie elementy. Wykonawca nie ma prawa do dokonywania zmian w przekazanym formularzu cenowym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości, itp.). Formularz ofertowy musi być sporządzony na podstawie i w układzie formularza przekazanego przez Zamawiającego. Wszystkie wartości należy wpisywać po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
IV.1.3) Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
IV.1.4) Nie wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych.
Nie dopuszcza się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.
IV.1.5) Nie dopuszcza się złożenia ofert wariantowych.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 % |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp(przetarg nieograniczony)
tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Wszelkie przyszłe zobowiązania i warunki wymagane przez Zamawiającego określa załączony projekt umowy.
I. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:
1.zmiany nazwy, adresu(siedziby)Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, 2.zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę,
3.zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku Vat Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia może również ulec zmianie tylko wskutek niezależnego od Wykonawcy wzrostu elementów kalkulacyjnych ceny zawartej w ofercie, a w szczególności takich jak: energii, paliwa, surowców i materiałów do wytworzenia wyrobów.
II. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. I wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnymnie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert:
Data: 13.12.2016 r. godzina: 10:00,
Miejsce: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich , ul. Leśna 17, 64-510 Wronki ,Pietro II – sekretariat
Język , w jakich mogą być sporządzane oferty: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
6) INFORMACJE DODATKOWE: brak
Data zmieszczenia ogłoszenia na BZP 29.11.2016 r.