• baner01.jpg
  • baner02.jpg
  • baner03.jpg
  • baner04.jpg
  • baner05.jpg
  • baner06.jpg
  • baner07.jpg
  • baner08.jpg
  • baner09.jpg
  • baner10.jpg
  • baner11.jpg
  • baner12.jpg
  • baner13.jpg
  • baner14.jpg

Wronki, dnia 09.07.2014

Znak sprawy:ZSNr1.271.ZPP.2.2014

Ogłoszenie o zamówieniu

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro


1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz artykułów kuchennych dla Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.

2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Dostawa:

Grupa I – Owoce świeże,

Grupa II – Przetworzone owoce, warzywa,

Grupa III – Warzywa,

Grupa IV – Jaja,

Grupa V – Olej roślinny,

Grupa VI – Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,

Grupa VII – Ryby przetworzone i konserwowane,

Grupa VIII – Różne produkty spożywcze,

Grupa IX – Chleb i pieczywo,

Grupa X – Produkty piekarskie,

Grupa XI – Produkty mleczarskie,

Grupa XII – Artykuły kuchenne,

w zakresie szczegółowo opisanym w załącznikach do ogłoszenia o zamówieniu.

 

3. Kryteria oceny ofert: najniższa cena 100%.

4. Forma, termin, miejsce i godzina składania ofert:

Ofertę należy złożyć pisemnie w zaklejonej kopercie z napisem:

„OFERTA NA DOSTAWY” grupa…

na adres: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17, 64-510 Wronki – drogą pocztową do dnia 25.07.2014 godz. 9:00.

W celu usprawnienia postępowania dopuszcza się: prowadzenie korespondencji drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., za pomocą faxu  na nr tel. 67 2540213,  doręczenie do Sekretariatu Zamawiającego, do dnia  25.07.2014r. do  godz. 9:00.

5. Do oferty należy załączyć:

- wypełniony formularz ofertowy (ściśle wg załączonego wzoru lub na załączonym druku zał. 1-12);

- aktualny  odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ogłoszeniem zamówienia);

- oświadczenie – ściśle wg wzoru – załącznik nr 13 do ogłoszenia o zamówieniu lub na załączonym druku.

6. Termin, miejsce i godzina otwarcia ofert: 25.07.2014, Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach, ul. Leśna 17, 64-510 Wronki, sala nr 13, godz. 9:15.

7. Termin wykonywania zamówienia: od 01.09.2014 do 30.09.2015.

8. Okres gwarancji/rękojmi: wg specyfikacji producenta.

9. Warunki płatności – przelew do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonego rachunku/faktury i bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.

10. Szczegółowych informacji na temat zamówienia udziela w godzinach urzędowania placówki pracownik Magdalena Walczak tel. nr 67 2540 213 w godzinach od 8:00 do 13:00.

11. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest powołać się w niej na znak sprawy oraz krótko opisać przedmiot zamówienia.

12. Negocjacja ceny:

Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny oferty najkorzystniejszej, co powinno być udokumentowane pisemnie.

13. Dokonywanie poprawek w ofertach:

Zamawiający poprawi w ofercie Wykonawcy oczywiste omyłki rachunkowe oraz pisarskie, o czym zawiadomi Wykonawcę.

14. Odrzucenie oferty:

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, gdy:

- Wykonawca poda w formularzu błędną stawkę podatku VAT,

- treść oferty nie będzie odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia,

- Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełni wymaganych dokumentów.

O odrzuceniu oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została odrzucona.

15. Unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważni postępowanie, gdy:

- cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do kwoty najkorzystniejszej oferty,

- nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie złożone oferty będą podlegać odrzuceniu. Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej, w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz przesyła wszystkim oferentom, którzy złożyli oferty.

16. Wybór najkorzystniejszej oferty:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 000 euro. Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie, nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny złożonych ofert.

Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej, w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz przesyła wszystkim oferentom, którzy złożyli oferty.

17. Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną oferty, w których zaoferowane są identyczne kwoty za realizację zamówienia, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. W opisanej sytuacji cena zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż zaoferowana w złożonej wcześniej ofercie.

18. Załączniki:

Załącznik nr 1-12 – wzory formularzy ofertowych.

Grupa I – Owoce świeże,

Grupa II – Przetworzone owoce, warzywa,

Grupa III – Warzywa,

Grupa IV – Jaja,

Grupa V – Olej roślinny,

Grupa VI – Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,

Grupa VII – Ryby przetworzone i konserwowane,

Grupa VIII – Różne produkty spożywcze,

Grupa IX – Chleb i pieczywo,

Grupa X – Produkty piekarskie,

Grupa XI – Produkty mleczarskie,

Grupa XII – Artykuły kuchenne,

Załącznik nr 13  – oświadczenie

Załącznik nr 14 – wzór umowy