• baner01.jpg
  • baner02.jpg
  • baner03.jpg
  • baner04.jpg
  • baner05.jpg
  • baner06.jpg
  • baner07.jpg
  • baner08.jpg
  • baner09.jpg
  • baner10.jpg
  • baner11.jpg
  • baner12.jpg
  • baner13.jpg
  • baner14.jpg

                                                                                                             Wronki,15.10.2014r

Znak sprawy: Identyfikator: ZSNr1.271.ZPP.3.2014                                

Ogłoszenie o zamówieniu

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wyposażenie dwóch stanowisk egzaminacyjnych w pracowni elektronicznej w pomoce dydaktyczne dla technika elektronika w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach

2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Wyposażenie dwóch stanowisk egzaminacyjnych w pracowni elektronicznej   w pomoce dydaktyczne dla technika elektronika na kwalifikację „E.06 - wykonywanie instalacji urządzeń elektronicznych” zgodnie z załączoną specyfikacją (załącznik 3)

3. Kryteria oceny ofert: najniższa cena 100%

4. Termin, miejsce i godzina składania ofert:

Ofertę należy złożyć w jednej z następujących form: drogą pocztową, elektroniczną
na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., za pomocą faxu na nr tel. 67 2540213, bądź też doręczyć do Sekretariatu Zamawiającego, do dnia 31 .10 .2014 r. do godz. 9 : 00

Do oferty należy załączyć: formularz cenowy (załącznik nr 1),

5. Termin i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2014r , Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Leśna 17, 64-510 Wronki.                

6. Termin wykonywania zamówienia: do 30.11.2014r..

7. Okres gwarancji/rękojmi: 36 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.

8. Warunki płatności – przelew do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonego rachunku/faktury i bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.

9. Szczegółowych informacji na temat zamówienia udziela w godzinach urzędowania placówki pracownik : Magdalena Walczak – wicedyrektor, tel. nr 067 254 02 13.

10. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30 000 euro. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczone zostanie na stronie internetowej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

   Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie, nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny złożonych ofert.

11. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest powołać się w niej na znak sprawy oraz krótko opisać przedmiot zamówienia.

12. Jeżeli w postępowaniu złożone zostaną oferty, w których zaoferowane są identyczne kwoty za realizację zamówienia, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. W opisanej sytuacji cena zaoferowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż zaoferowana w złożonej wcześniej ofercie.

13. Załączniki:

Załącznik nr 1- formularz cenowy,

Załącznik nr 2- wzór umowy,

                                                                                                    

                                                                                                

                                                                                                          Monika Kozber               

................................................................

                                                                                                           (Dyrektor)